Aliexpress – особистий кабінет

Аліекспрес для України: особистий кабінет

Кожному зареєстрованому користувачеві майданчик Аліекспрес надає ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ. Щоб увійти в особистий кабінет користувачеві Aliexpress потрібно авторизуватися на сайті, ввівши особисті дані – адресу електронної пошти (Email) та пароль (Password) у спеціальне вікно ВХІД.

Якщо ви ще не пройшли реєстрацію на АлиЕкспресзареєструйтесь для суттєвої економії сімейного бюджету! Як це зробити читайте у статтіЯК ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА АЛІЕКСПРЕС.

Після авторизації на Aliexpress, користувач може увійти до свого особистого кабінету. Для цього потрібно у верхньому правому кутку екрана натиснути на кнопку My AliExpress (Мій АліЕкспрес).

У ОСОБИСТОМУ КАБІНЕТІ користувач має можливість, вибравши певну кнопку, перейти на потрібну йому сторінку.

Отже, в особистому кабінеті Аліекспрес, ліворуч під ім’ям користувача, представлені такі «написи-кнопки»

Overview (Оголяд) на цій сторінці можна побачити коротку, загальну інформацію щодо своїх покупок: Unpaid – неоплачені замовлення, To be shipped – замовлення, готуються до відправки, Shipped – замовлення в дорозі, To be reviewed – очікуються відгуки по отриманих товарах. Також, є кнопка My appel – тут відображаються невдалі транзакції, що підлягають оскарженню, і кнопка In dispute – сторінка активних суперечок щодо неукомплектованого, не якісного товару, або товару, який ви не отримали. 

Orders (Мої Замовлення) — перейшовши по цій кнопці, користувач зможе побачити всі його замовлення та їх статуси як активні так і завершені;

Payment (способи оплати) — перейшовши цією кнопкою, можна додати банківські картки для швидкої оплати товарів;

Refund and return (Повернення) — тут можна побачити активні суперечки та надання доказу, а також статус цих суперечок;

Feedback (Відгуки ) – всі відгуки користувача покупцям та відгуки від покупців користувачу.

Setting (Налаштування) – тут можна внести або змінити свою інформацію:

«My Personal Information» – особисті дані користувача.

«Upload picture» — Загрузка фото користувача.

«Edit Profile» — Змінити профіль користувача: підлогу, email, контактну адресу, поштовий індекс, телефон, факс, інформація про вашу організацію.

Якщо користувач бажає залишитися анонімним, ці дані можна не заповнювати. Також тут можна, натиснувши на кнопку «Деактивувати обліковий запис» (Deactivate Account) – заблокувати свій обліковий запис.

«Security Information Settings» – Налаштування безпеки.

«Change Email Adress» — Користувач може змінити адресу своєї електронної пошти.

«Change Password» — зміна паролю.

«Set Security Question»встановлення секретного питання. Зробити це вкрай бажано, оскільки це убезпечити користувача від крадіжки його облікового запису, оскільки, поставивши цей параметр, при зміні пароля потрібно буде відповісти на це запитання.

«Activate email notifications» – активувати або деактивувати сповіщення.

 «Activate Social media accounts (Messenger)» – прив’язати месенджер до облікового запису;

Shipping Address (Адреса доставки) – тут користувач може прописати адресу для доставки куплених на Аліекспрес товарів або його змінити.
Message center (поштовий центр) – вся листування з продавцями;

У верхньому меню ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ представлені наступні «кнопки-посилання»:

Центр повідомлень (Message Center) — перейшовши на цю сторінку, користувач зможе побачити своє листування з продавцями Алі.

Мої Списки (My Lists) — у цьому розділі користувач зможе побачити обраних ним постачальником (Store List) та обрані товари (Wish List).

Також, в Особистому кабінеті користувача знаходиться КОРЗИНА, куди користувач додає товари, які йому сподобалися.

Прямо з ОСОБИСТОГО КАБІНЕТУ, користувач сайта Aliexpress, може здійснювати пошук товарів на торговому майданчику. Запити пошуку також бажано вводити англійською мовою.